asliceofcake

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Rebecka - 15 september 2010 16:40


Och så blev det en pirattårta. Har länge velat göra en Topsy turvy-tårta. Det var lite bökigt med den lilla biten ovanpå eftersom tårtan var ganska liten, men jag är nöjd ändå :) och flickorna älskade den. Kroken skulle Absolut sparas, tyckte de.

Det är swiss meringue buttercream i denna med.


Får se om det blir något av den sista biten kaka ikväll... har lite planer på vad det kan bli, men får se om jag orkar :) Har gjort en massa sp idag så är lite trött i armarna.

  

Av Rebecka - 15 september 2010 16:29


Igår hade jag super tråkig dag... så vad gjorde jag då?! Jo bakade såklart :)

Gjorde en fyrkantig sockerkaksbotten som jag delade upp i fyra mindre bitar och har nu gjort två mini-tårtor av det.

Det blev en Tiffany-presentförpackning med swiss meringue buttercream under (den hemgjorda) sp:n.

  

Ovido - Quiz & Flashcards