asliceofcake

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Topsy turvy

Av Rebecka - 15 september 2010 16:40


Och så blev det en pirattårta. Har länge velat göra en Topsy turvy-tårta. Det var lite bökigt med den lilla biten ovanpå eftersom tårtan var ganska liten, men jag är nöjd ändå :) och flickorna älskade den. Kroken skulle Absolut sparas, tyckte de.

Det är swiss meringue buttercream i denna med.


Får se om det blir något av den sista biten kaka ikväll... har lite planer på vad det kan bli, men får se om jag orkar :) Har gjort en massa sp idag så är lite trött i armarna.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 15 maj 2011 21:26

... beror på att min dator inte har fungerat som den skullat så jag har inte kunnat använda den. Jag har istället använt "min" stenålders dator som helt enkelt inte klarar av att vara inne på bloggplatsen.se. Jag antar att det blev för mycket data fö...

Av Rebecka - 15 maj 2011 20:55


 

Av Rebecka - 14 maj 2011 20:45


 

Av Rebecka - 4 maj 2011 20:45


 

Av Rebecka - 30 april 2011 20:45


 

Ovido - Quiz & Flashcards