Inlägg publicerade under kategorin Allmänt

Av Rebecka - 15 maj 2011 21:26

... beror på att min dator inte har fungerat som den skullat så jag har inte kunnat använda den. Jag har istället använt "min" stenålders dator som helt enkelt inte klarar av att vara inne på bloggplatsen.se. Jag antar att det blev för mycket data för den på en gång ;P

Men nu så är det problemet nog löst och förhoppningsiv så kan jag i fortsättningen uppdatera lite oftare då jag gör nya tårtor nästan varje helg :) plus en massa annat... men allt det andra lägger jag upp på min andra blogg som jag startade i Januari. Där inne lägger jag upp allt jag gör samt recept. Så kika gärna in där och lämna en kommentar om det är något ni undrar över :)

rebeckaskok.blogg.se

Av Rebecka - 11 september 2010 17:34

Idag har jag gjort egen SP :) otroligt enkelt. Fattar inte att jag inte gjort det tidigare. Så mycket tid och pengar jag kommer spara nu! Wiii :D

Det blev en blå bit och en vit bit. Den blåa mest för att testa hur det blev med färg. Mycket nöjd med resultatet... än sålänge i alla fall. Har inte provat den än. Först ska den få ligga och vila i kylen ett par timmar.

Av Rebecka - 8 juni 2010 22:05

Så där... nu har jag nog inte fler bilder på tårtor på den här datorn. Givetvis finns det många fler tårtor som jag har gjort, men som sagt... de har jag inte här. Får se om jag hittar dem så jag kan lägga in dem också.

Nu ska jag gå och göra de sista dekorationerna till studenttårtorna sen ska jag sova.

Sov gott sen!

Av Rebecka - 8 juni 2010 20:59

Dumma datorn stänge av sig innan så jag passade på att göra lite tårtdekorationer :)

Vet inte om jag nämde det innan, men jag ska i alla fall göra fyra olika studenttårtor till på fredag och här är lite av vad som ska vara på dem :)

Av Rebecka - 8 juni 2010 11:03

Nej, nu ska jag ta en lite paus igen. Det är ganska krävande att lägga in alla dess bilder och det finns flera till att lägga in. Nu ska jag packa inför en resa till Spanien och sen ska jag göra lite tårtdekorationer. Det ska bakas fyra studenttårtor denna veckan.

Tjingeling sålänge

Av Rebecka - 7 juni 2010 21:53

Nej, nu tar jag en liten paus med alla bilderna. Fler bilder kommer nog imorgon!

Sov gott!

Av Rebecka - 7 juni 2010 18:12

Hej och välkomna till min nya blogg.

Här kommer jag mest att lägga in bilder på mina bakverk, men även skriva lite om mig själv och vad som händer i livet.

Nu ska jag ta och lägga in lite bilder på olika bakverk jag har gjort.

Tjingeling sålänge