asliceofcake

Alla inlägg under december 2010

Av Rebecka - 19 december 2010 10:45


När Jennifers kompis lillebror fyllde år så blev jag ombedd att göra en tårta och jag fick helt fria händer! :D Jag älska när folk vågar lita på mig så jag kan göra något lite ovanligare. Annars är det lätt att det blir så att någon ser en bild på en tårta som jag gjort och ber mig göra en likadan. Det är såklart också roligt, men det är roligare med lite variation tycker jag :)

Jag kommer absolut inte ihåg vad jag hade i den, men dekoren är som vanligt i SP.

  

Av Rebecka - 9 december 2010 10:00

   


Igår kväll när flickorna satt fint och dekorerade våra pepparkakor så såg det så roligt ut att jag bara var tvungen att leka lite jag med :) Detta är tre av alla de jag gjorde. När jag har fixat min andra dator (som är betydligt bättre än denna stenålderssaken) så ska jag lägga upp blider på de andra också. För jag vet hur mycket ni älskar mina bilder hehe ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards