Inlägg publicerade under kategorin Födelsedagstårtor - Barn

Av Rebecka - 8 juni 2010 17:39

Nalle Puh och Nasse tårtor till min pappas kusins barnbarn... tror jag att det var ;)

Vanligt prinsesstårtsinnehåll. Nästan allt är gjort i marsipan, allt utom ballongen som faktiskt är en riktig ballong :)

Av Rebecka - 8 juni 2010 17:20

Min yngsta dotters 4-årstårta. En riktig prinsesstårta till en liten prinsessa :)

Av Rebecka - 8 juni 2010 16:56

Tårta till min systerson och min äldsta dotter. Slog ihop deras kalas förra året.

De älskar Pirates-filmerna så då tyckte jag att detta kunde passa :)

Minns att det var choklad i den, men inte mer än så... tyvärr.

All dekoration är gjord i marsipan.

Av Rebecka - 8 juni 2010 10:58

Biltårtor till en av min systers vänner. Hennes son fyllde två år och ville då ha två tårtor med bilar på. Allt är gjort i marsipan utom texten för den är av kristyr.

Av Rebecka - 8 juni 2010 10:30

Fotbollstårta till en väns lillebror. Två stycken faktiskt.

Gissa vilken hans favoritspelare är ;)

Har för mig att det är vanlig prinsesstårts-fyllning i. Locket är i marsipan.

Av Rebecka - 8 juni 2010 07:32

Polisbil var vad en liten pojke ville ha på sin tårta när han fyllde 2 år.

Kakan är i choklad. Det var jurdgubbar och vaniljkräm i. Den är täckt med grädde och polisbilen har jag ritat på marsipan.

Av Rebecka - 7 juni 2010 21:10

Min systersons 2-årstårta. Grädde och smarties. Innehållet kommer jag tyvärr inte ihåg.

Av Rebecka - 7 juni 2010 21:05

Tårta till min systerson som fyllde ett år. Täckt med grädde. Dekorationerna är av marsipan och playmobil.