asliceofcake

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Musse Pigg

Av Rebecka - 11 februari 2011 15:55

Det är ett litet tag sedan jag gjorde en tårta nu... Folk äter väl helt enkelt inte tårta på vintern :P men nu börjar våren smyga sig fram sakta men säkert, i alla fall här längst ner i Skåne.


Lite vårblommor som har tittat fram :)



Hur som helst så har jag idag gjort lite tårt dekorationer :)

Håller på att göra en tårta till min yngsta flickas ena dagisfröken. Hennes dotter fyller 10 år och ville hemskt gärna ha en Musse-tårta, "Men det får jag väl inte" hade hon sagt till sin mamma, då mamman inte tycker om att baka. Tur att hon känner mig så hon kan överraska sin dotter imorgon med en Musse-tårta.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 15 maj 2011 21:26

... beror på att min dator inte har fungerat som den skullat så jag har inte kunnat använda den. Jag har istället använt "min" stenålders dator som helt enkelt inte klarar av att vara inne på bloggplatsen.se. Jag antar att det blev för mycket data fö...

Av Rebecka - 15 maj 2011 20:55


 

Av Rebecka - 14 maj 2011 20:45


 

Av Rebecka - 4 maj 2011 20:45


 

Av Rebecka - 30 april 2011 20:45


 

Ovido - Quiz & Flashcards