asliceofcake

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Elmo tårta

Av Rebecka - 19 december 2010 10:45


När Jennifers kompis lillebror fyllde år så blev jag ombedd att göra en tårta och jag fick helt fria händer! :D Jag älska när folk vågar lita på mig så jag kan göra något lite ovanligare. Annars är det lätt att det blir så att någon ser en bild på en tårta som jag gjort och ber mig göra en likadan. Det är såklart också roligt, men det är roligare med lite variation tycker jag :)

Jag kommer absolut inte ihåg vad jag hade i den, men dekoren är som vanligt i SP.

  

 
 
gingerheart

gingerheart

1 april 2011 20:41

jag avgudar verkligen dina tårtor, särskilt dekorationerna i sugarpaste. skulle inte du kunna visa i ett inlägg hur du gör, är så avundsjuk, vill också göra så fina tårtor :)

http://gingerheart.bloggplatsen.se

Rebecka

3 april 2011 14:57

Jättekul att du tycker de är fina :)
Jag ska absolut försöka göra ett inlägg eller flera om hur man gör samt ett recept på SP. Du verkar vara väldigt kreativ så jag tror nog att du också kan göra fina sp-figurer.
Jag ska försöka lägga upp en tutorial i veckan, men dock på min andra blogg så titta efter den/dem där :)
http://rebeckaskok.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 15 maj 2011 21:26

... beror på att min dator inte har fungerat som den skullat så jag har inte kunnat använda den. Jag har istället använt "min" stenålders dator som helt enkelt inte klarar av att vara inne på bloggplatsen.se. Jag antar att det blev för mycket data fö...

Av Rebecka - 15 maj 2011 20:55


 

Av Rebecka - 14 maj 2011 20:45


 

Av Rebecka - 4 maj 2011 20:45


 

Av Rebecka - 30 april 2011 20:45


 

Ovido - Quiz & Flashcards