Senaste inläggen

Av Rebecka - 26 juni 2010 15:40

Det blev en studentmössa till en väns vän som skulle ta studenten.

Vanlig prinsesstårtsfyllning i. Dekoren är i marsipan och sockerpasta.

Av Rebecka - 8 juni 2010 22:05

Så där... nu har jag nog inte fler bilder på tårtor på den här datorn. Givetvis finns det många fler tårtor som jag har gjort, men som sagt... de har jag inte här. Får se om jag hittar dem så jag kan lägga in dem också.

Nu ska jag gå och göra de sista dekorationerna till studenttårtorna sen ska jag sova.

Sov gott sen!

Av Rebecka - 8 juni 2010 22:00

Det blev en väldigt flickig tårta till min Darling. Den svarta marsipanen ville inte som jag så det fick bli rosa istället :)

Denna tog han med till jobb och bjöd på på sin födelsedag.

Ljusa bottnar, citronmousse och hallonmousse med hela hallon i.

Av Rebecka - 8 juni 2010 21:51

Födelsedagstårta till min ena arbetskamrat :)

Det var ljusa bottnar och så hade jag i citronmousse och hallonmousse med hela hallon i. Väldigt frisk och god tårta.

Av Rebecka - 8 juni 2010 21:43

Jag fick göra tårtor till min fasters och hennes sambos födelsedagsfest. De firade 100 år och hade Punk Rock-tema. Nitar på sidorna på de röda tårtorna, en gitar och eldflammor på den gula. Det var chokladbottnar och chokladmousse i dem.

Av Rebecka - 8 juni 2010 21:33

Påsktårtan som jag gjorde och tog med mig till svärfarmor när vi var bjudna på påskmiddag :) Vanlig prinsesstårtsfyllning.

Allt utom blommorna är i marsipan. Blommorna är gjorde med sockerpasta.

Av Rebecka - 8 juni 2010 21:27

Tårta till en av mina närmsta vänner. Hon är sjukligt galen i Twilight så hon blev väldigt glad när hon fick denna av mig. Lakritsströssel och grädde på sidorna. Kommer inte ihåg innehållet.

Av Rebecka - 8 juni 2010 21:16

Hihi mer papparkaksbak. Dessa gjorde jag till min syster när hon skulle ha erotikparty/tjejkväll. Ganska passande tyckte vi :)