Senaste inläggen

Av Rebecka - 25 augusti 2010 19:26

Idag har jag pysslat lite med helgens tårtdekorationer. Jag har gjort en Pippi-flicka...

Av Rebecka - 8 augusti 2010 16:29

Till min vän som fyllde år idag fick det bli en Twilight-tårta. Hon är ganska tokig i sagan :)

Den är helt laktosfri. Innehåller chokladmousse och vaniljkräm med små chokladbitar i. Såklart lite grädde runt om också.

All dekor (utom det röda - marsipan) är i sockerpasta.

Av Rebecka - 4 augusti 2010 12:26

Min yngsta dotters 5-årstårta. Hon ville ha Carebears på, med hallon och björnbär i tårtan :)

All dekoren är i marsipan förutom molnen.

Av Rebecka - 24 juli 2010 12:15

Två tårtor till till lilla Miras dop.

Samma fyllning som den andra. Marsipanlock och resten i sockerpasta.

Av Rebecka - 24 juli 2010 12:15

Doptårta till en liten flicka som heter Mira. Detta var min första våningstårta :)

Det är vanlig prinsesstårtsfyllning. Bebisen är i marsipan och restan i sockerpasta.

Av Rebecka - 26 juni 2010 16:44

Födelsedagstårta till svär-farmor :)

Vanlig prinsesstårtsfyllning. Dekoren är i marsipan och sockerpasta.

Av Rebecka - 26 juni 2010 16:38

Detta var en av de andra till Antons student. Den tredje tårtan fick jag ingen bild på, men den såg nästan likadan ut som den här. Blommorna var på lite andra platser bara :)

Samma innehåll som den andra och samma med dekoren.

Av Rebecka - 26 juni 2010 16:29

Denna tårtan var till en kille som hade gått musik-programet. Det var denna och två till studenttårtor.

Vanlig prinsesstårtsfyllning. Dekoren är i marsipan och sockerpasta.

Skapa flashcards